Gå til innhold

Er deilig med mildt vårvær, men hva bruker dere istedenfor voksipose utover nå, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo hende det blir litt varmt med den etterhvert nå? Snuppa ligger i sportsvogn, så lurer på om dere har noen tips til hva annet dere pakker deres små inn i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å bruke voksiposen så lenge som mulig.

Med den sommerdynen inni,eller så kler jeg bare av han før jeg legger han ut.

Eller en litt tykkere dress/jakke med bare dyne og pledd etter behov.

Skrevet

Et lite tips fra Voksi-hjemmesiden:

"Ved liten plass i vogn og ved mildere temperatur, kan ulldyna tas ut av yttertrekket i fotenden, og brettes tilbake inne i yttertrekket, under barnet."

Lurt! Da kan den nok brukes enda en stund.

Skrevet

Jeg bruker lammeull i bunn jeg, også har han teppe over seg (og vogntrekket utapå hvis det blåser fælt).

Dunposen er jo nesten et mordvåpen når det ikke er minusgrader.. Fy fader å varm han blir i den..... Flere som syns det?? (Burde kanskje lukke den mer opp da, men likkavel..)

10 mnd

Skrevet

Ja, den blir innmari varm, og vi har minimalt med klær på oppi der. Kan nesten ikke brukes hvis det er over 5 grader eller i sola, da kler vi også på mer og bruker pledd istedet. Men kan justere litt hvor tett den knytes, som du sier.

Skrevet

Jeg har bestilt den utrolig vakre Erteposen fra Dotedot.com. Men blå unikko. Og den er kjempefin, praktisk og god. Anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...