Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hva gjør jeg? Kan hun få vondt i magen av selve ammingen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 ja det kan hun. Kan være at hun suger inn en del luft, og får mye luft i magen..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 kan være fordi babyen har vondt i nakken at den kaver mye. min lille tulle hadde ihvertfall det.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hvordan kan jeg få henne til å svelge mindre luft under ammingen?
trultemor Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Hei, jeg tror heller at det er økedøgn hun er inne i. Min jente kaver veldig i perioder, men så går det over igjen, og jeg har konkludret med at det er i økeperiodene. Rundt 2-3 ukers alder er det vanlig med den første økeperioden.
lille me og mine Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 ikke for å skremme deg... min datter var likens i den alderen, og endte opp med kolikk... legen sa at uro og litt gråt tyder på mye luftsmerter og som igjen kan være et tegn på kolikk i anmars... men trenger ikke være det da...|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå