Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 Leser litt om hvor travel hverdagen er begynnt å blitt til folk. Hverdagen min er relativt rolig fortsatt den. Lillemor sover myyye og tåler ikke å være så lenge oppe i løpet av en dag. Hun er våken alt i alt 6-9 timer i løpet av en dag. 07:00 - morgenstell 08:00 - dupp i 3,5 timer 11:30 - mat, kos og lek 12:30 - dupp i 3 timer 15:30 - mat, kos og lek 17:00 - dupp ca 30 min 17:30 - mat, kos og lek 19:15 - bad og kveldsstell 20:00 - kveldspupp i senga 20:30 - Natta! Og så spiser hun med 3-4 timers mellomrom resten av kvelden/natta. Så som dere ser så er lillejenta mi faktisk våken i 6,5 timer i løpet av dagen. Dette kan varere litt, med et ekstra kvarter på de forskjellige områdene.. På en maxdag så er hun våken i 9 timer vil jeg tro.. Men slik jeg har skrevet over er det disse tidspunktene som er å gjenta seg. Prøver jeg å endre dagen hennes, blir hun skikkelig overtrøtt og umulig å ha med å gjøre.. Mens lar jeg henne sove på denne måten er hun smør-blid mens hun er våken! :-) Andre som har det slik og eller? Hun blir forresten 4 mnd denne uka. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137168580-flere-babyer-som-fortsatt-krever-enormt-med-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
line_n & sara Skrevet 17. mars 2008 #2 Del Skrevet 17. mars 2008 litt misunnelig, kjenner jeg!!! her er vår dag: 8.00 våken, pupp og stell 9.00 liten dupp, halvtime/tre kvarter så et måltid til, 12-13 prøver vi å ta en lang dupp, før klarte hun 1-2 timer i vogna, nå våkner hun etter en halvtime, uansett vogn eller ikke... så prøver vi å sove litt når hun viser tegn på å være trøtt! men vi klarer ikke alltid så lange dupper, hun våkner oftest etter en halvtime! 19.45-20.00 ish, er det kveldsmat på sengekanten, 200 ml mme, mat igjen i tre tia, og seks tia! skulle gjerne fått henne til å sove litt mer...tre timer hadde vært supert, både for henne og meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137168580-flere-babyer-som-fortsatt-krever-enormt-med-s%C3%B8vn/#findComment-137168846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor og lillebror Skrevet 17. mars 2008 #3 Del Skrevet 17. mars 2008 Her sover også lillemor kjempe masse! Har ikke faste rutiner enda. Hun legger seg i 8-9 tiden, men er kjempe forskjellig hvor lenge hun sover om morgenen. Men hun er bare våken et par timer før hun skal sove igjen, og da sover hun 3-4 timer. Har en mistanke om at hun kan ha snudd døgnet litt. Hun er oppe og spiser annen hver time hele natten, mens på dagen klarer hun seg 3-4 timer uten mat. Slitsomt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137168580-flere-babyer-som-fortsatt-krever-enormt-med-s%C3%B8vn/#findComment-137171021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå