estragon Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Endelig, etter 5 forsøk så ser det ut til at vi har fått det til. Vi testet i går kveld og fikk to streker! Tror nesten ikke at det er sant. Trodde at vi skulle bli hoppende glade den dagen vi endelig fikk det. Vi bare satte oss ned i sofaen og så på vekselvis hverandre og på testen. Det er vanskelig å forstå. Vanskelig å forholde seg til. Vi har fått to striper på en papirstrimmel, hva betyr det? Hva skal vi gjøre? Er jeg gravid? Det er helt utrolig! Skal rett avgårde til apoteket nå og kjøpe minst èn test til. Hjelpesmeg! Vi er glade. Og puppene er ømme og kroppen er trøtt. Og jeg er helt sjokkert. Hurra!
lubbeline Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 ÅÅÅ supert , gratulerer så mye, tenker dette blir en bra påske;-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Heeerlig !!!! Gratulera masse !! Uvirkelig, men fantastisk Lykke, lykke til fremover
estragon Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Tusen takk for gratulasjonene alle sammen! Tok en test til i stad og det kom opp et klart og tydelig kryss nesten med en gang:)
m&m:) Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Å så koselig, det må være en fantastisk følelse. Lykke til!!!!!
angelica-s Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 GRATULERER masse masse:) så herlig:) Håper jeg følger etter til fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå