kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Uttak/innsett i uke 18 om alt går etter planen. Noen andre som ringer inne mens i disse dager?
Ann-ch. Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Jeg skal,hvis alt går etter planen ringe inn mens på torsdag. Ligger isåfall ikke lenge etter deg:-) Skal ha kortregime denne gangen også heldigvis, for da går alt så mye fortere.Blir forhåpentligvis uttak i uke 18.
C *baby i magen* Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 jeg hadde mensen på lørdag, prøvde å ringe til porsgrunn men de har ikke åpent før neste tirsdag, så da får jeg vente
Gullblomst Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Lykke til! Håper du kommer raskt etter.....
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg ringer også inn mens i dag. Håper jeg kommer raskt igang...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Da har jeg ringt inn mens og jeg skal ha uttak i uke 19.
C *baby i magen* Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 er det bare porsgunn som har påske ferie da. men det kan da ikke gjøre noe å ringe inn på neste tirsdag, får ikke gjort det tidligere liksom.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Mener å ha fått med meg fra andre her at det viktigste er å ringe inn rett etterpå om mensen havner på en helligdag/ferie. Så da bør det nok gå fint for deg å ringe inn mensen neste tirsdag.
Cmoi Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 kirsty-36pp Hei, jeg ringte også inn mens i dag:) Vi har uttak/innsett uke 19 om folikkene er store nok, skal sjekke det siste del av uke 18.Og er i 33 pp, mesten det samme som deg. Meldte meg inn på siden her i dag, har bare tittet inn en gang i mellom. Hvor gammel er du? er det nr 1, 2, 3??????
Hilsen Aud Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Masse lykke til, Kirsty! Håper dette er slutten på prøvetiden og begynnelsen på en fantastisk pg lykkelig tid! Du fortjener ikke flere pp'er bak nicket ditt nå! Klem
MaybeMe? Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 Hei Kirsty! Ville bare ønske deg lykke til på veien. Håper det blir din tur til å juble snart, heier på deg!! Masse klemmer fra meg
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. mars 2008 Tusen takk for lykkeønskninger allesammen :-) Jeg hører til på Haukeland, dette er mitt første forsøk. Har blitt gravid på egenhånd 3 ganger men har mistet. Har ingen barn fra før. Nå ser det ikke ut til at jeg blir gravid på egenhånd med det første så ble derfor godkjent for forsøk. Og det at vi har prøvd i 3 år telte og til vår fordel, selv om vi har klart det selv 3 ganger. Lurer på om IVF kan hjelp å finne gullegget, det som ikke ender i SA. Ingen som vet om IVF kan hjelpe, her er det forlite forskning, men der er jo noe teorier ute og går. Er uansett godt å endelig få hjelp, at det endelig skjer noe. Lykke til dere andre som og ringer inn mens i disse dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå