Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hvordan ser dere at en Eivind er? Og kansje eventuelt en Eivind Johannes? Før likte jeg ikke Eivind noe særlig, syntes det var kjedelig. Men så ble jeg kjent med en liten Eivind på 2 år. Han er rett og slett den nydeligste lille gutten jeg noen har sett! Med både godt humør og glimt i øyet! Nå syns jeg Eivind er et kjempefint navn :-) Jeg har litt lyst å bruke det navnet, men er ikke helt sikker. Johannes vil være oppkalling etter hans tippoldefar. Hva mener dere?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg syns det er et helt greit navn, ikke no jeg ville valgt selv. Men Eivind er et fint nav, Johannes også!
prebs Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Både Eivind og Johannes er flotte, veloppdragne gutter! Liker begge navnene veldig godt:) Eivind Johannes var en kjempefin kombinasjon;-)
Vipsenmamma Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Eivind er et kjempefint navn. Eivind Johannes går greit sammen.
Vannmann35 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg kjenner to Eivind, begge i 30-årene. Den ene er en pen og sjarmerende kunstnertype, den andre er ikke fult så pen - og en mer businesstype. Altså to menn med samme navn - helt ulike typer ;-) Ellers synes jeg Eivind Johannes passet fint sammen, selv om jeg personlig foretrekker bare Johannes.
Maisen65 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Vi venter ei jente, men om det mot formodning "skulle dukke opp" en gutt, så er Eivind navnet han skal få :-) Har ennå ikke kommet fram til hva jenta skal hete, men det har jo heller ingen hast ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå