Gjest Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 hvor lenge er det mulig å blø da??? nå har jeg blødd i snart 5 uker... hvor lenge bør jeg holde ut før jeg fjerner den? og hvike andre alternativer har jeg i forhold til prevansjon??
Sissy-mams Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det var lenge! Blør det mye, eller er det bare litt slim og blodflekker? Dersom det kommer friskt blod eller rikelig med brunt bør du ta deg en tur til legen og sjekke om den er rett satt inn. Den første jeg fikk satt inn ble satt feil, men kom ut av seg selv. Nestegang gikk det veldig greit (annen lege), men blødde aldri så lenge som deg. Bare noen få dager.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 er ikke så mye lenger. bare "puljer" hvis du skjønner...er vel nærmest rødt slim, men av og til litt mer... noen ganger friskt blod. har vært til ultralyd for to uker siden og det så ut som at den satt riktig.... er dritt lei nå....
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 fikk beskjed om å prøve å holde ut til det har gått tre mnd.........
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Hold deg fast...........: 6 mndr kan du småblø! Jeg holder på å bli koko selv. Har hatt spiralen i ca 10 uker og jeg småblør hele tiden. Bare sånn at det max trengs et truseinnlegg, men det er irriterende det også! Satser på å miste mensen helt etter disse 6 mnd. Hold ut!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 For meg tok det 4-5 måneder før det sluttet helt å blø
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 er jo ikke mye vits med prevansjon når men holder på på denne måten.... er jo ikke sjans for å få seg noe... ha ha... legen min sa at hvis jeg fremdeles blødde i mai skulle vi vurdere å ta den ut.... tror jeg må ha sett ut som om jeg hadde lyst å slå når han sa det, for han flirte litt av meg... vi håper på å bli fersig med blødninger før mai gjør vi ikke? jeg akter ikke å blø mer enn 3 mnd, da er det rett ut med den...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 ...men tenk så kjekt å slippe å tenke på denslags de neste fem årene...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Jeg skal ihvertfall holde ut. Når jeg er kommet så langt som dette, så skal jeg klare resten også! )
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 får vel bite tenna sammen litt til jeg også da....... håper inderlig det gir seg... snart... sånn at jeg rekker å gå blødningsfri litt før vi skal begynne å planlegge nestemann...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 jeg blødde bare litt ett par dager, men må tilbake til legen å klippe trådene da mannen får ufrivillig "akupunktur" når vi har sex.... he he.. stakkars....
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 uff da... det hørtes ikke så veldig digg ut akkurat.... legen sa de til meg og st de første gangene kunne det skje for at gubben måtte forme trådene litt... men da jeg var på kontroll for to uker siden kunne han ikke se trådene... og vi har jo ikke rukket å ha oss enna pga den j..... blødningen...
Sissy-mams Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har brukt levanova i 5 år. Hadde ikke en eneste mens på de årene! Kunne få litt blodslim hvis vi holdt på ganske hardt. Ellers ingenting. Veldig deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå