Labambie Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Har brukt mme til vesla helt siden starten,pumpet ammet litt om hverandre på sykehuset så hun fikk jo det også. Etter vi kom hjem har vi rett og slett ikke fått til ammingen,og bare gitt opp. Hun har fått suge et par ganger i døgnet bare. Så nå de siste dagene har det gått så mye bedre! Kan jeg begynne legge henne til ofte for å få opp min produksjon eller har toget gått for min del? Noen som vet?
Frukten og To små Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 nei toget har ikke gått for deg og din lille bare legg henne til og vil hun ikke ha mere, er det jo bare å investere i en pumpe og øke produksjonen på den måten. men hvis dere har kuttet ut mme og du bare gir mm vil nok ting gå ganske fort, og prod vil bli etter hennes etterspørsel.
trollmor & trollungene Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Mitt beste tips er å legge henne til så ofte du kan. Kamillete øker også produksjonen, drikk to-tre kopper daglig. Ellers så kan jeg anbefale akupunktur, det virket veldig bra her!
Labambie Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Takk for tips! Jeg bare er så redd for at hun skal bli sulten av det... Og ikke vokse noe særlig.. Jeg har pumpe også,bare vet liksom ikke helt åssen jeg skal komme i gang med "prosjekt mammamelk"
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Legg henne til puppen så ofte som mulig. Du kan jo gi henne både mme og mm hvis du er redd hun ikke skal få i seg nok mat.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 og så må du huske på at jenta di får mer melk ut av brystet enn du klarer med pumpen, så du kan ikke pumpe deg for å se hvor mye melk du har.. Du kan få en viss anelse, men det er som oftest mer igjen inni brystet da.. Lykke til!!! ) Klem fra MissUlv på BIM, aka
blaastrek Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 For å berolige deg selv kan du jo ta henne med til helsestasjonen og veie henne før og etter du har ammet henne. Da ser du hvor mye hun får i seg på et måltid. Ellers kan du jo også veie henne ofte for å se om hun legger på seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå