Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg??

Har tenkt masse på deg i det siste, og er kjempespent på hvordan det går!!

Har hatt dødsfall i aller nærmeste familie, og har derfor ikke vært her på en stund.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Frøya :-)

Så trist å høre! Skjønner godt at du har hatt andre ting å gjøre da ja. Selv har jeg akkurat kommet tilbake fra en langweekend på fjellet. Så jeg har ikke vært innpå her selv på noen dager. jeg skal jobbe hele påsken så det var godt å få ha ski på beina og kjenne fjell-luft og tidlig vårsol!! :o) Men uansett så klarte jeg jo ikke å få tankene unna og måtte selvfølgelig snik-teste :-( Jeg testet svakt positivt på dag ni, enda svakere på dag ti og så helt bledahvit i dag på dag 11. Tror nok at egget har sneiet så vidt innom livmorveggen for så å slippe taket... Regner det som negativt, men tør lispm ikke slutte med progestan enda heller. Jeg satte jo inn to egg så har kanskje et ørlite håp om at egg nr to skal klare å få klort seg fast!!!

Offa meg.. begynner som sagt å bli mettet av hormoner for en stund, men føler egentlig at klokken tikker så det er jo nå eller aldri!! Blir vel bare den obligatoriske frimnd før vi setter igang med en ny runde...

Har du fått noen nærmere dato for avreise du da?? Blir utrolig spennende å følge med deg!! Håper donor får ut mange egg slik at dere har til søskenforsøk også!!! :o))

Menge klemmer og gode tanker sendes din vei :-))

Skrevet

Hei igjen Frøya!

Skjønner at du har mye å tenke på og sikkert ikke er her inne så ofte! Ville bare stikke innom å si at da har jeg tesetet neg på dag 14... som forventet, men er selvfølgelig skuffet likevel. Føler vel at jeg var et skritt nærmere målet denne gangen siden jeg tross alt hadde en pos test i to dager. Testet neg dagen før de slo ut også, slik at det kunne ikke være eggløs.sprøta som spillte meg et puss :) Men, men...nå er det bare å stålsette seg til neste forsøk da.. sukk :(

Men før det skal du i ilden :-)) Gleder meg masse på dine vegne, og følger med deg i spenning :)

Stor klem

Skrevet

Hei igjen:o))

Er innom en liten tur for og se etter deg. Så trist at det endte negativt når det begynte så lovende med svakt positiv test:((

Jeg har krysset fingre og tær for at det denne gangen skulle være din tur...

Nå gjelder det bare og brette opp armene og gå for neste forsøk. Det var såvidt det gikk nå, og neste gang skal egget grave seg godt ned. Det må vi håpe og tro på!!

Jeg har enda ikke fått noen flere datoer og forholde meg til. Faktisk har jeg fått færre...Det passer ikke helt og starte opp med Progynova 30/3 i forhold til donors syklus, så jeg skal få beskjed når hun starter opp med medisiner, så starter vi samtidig. Er egentlig helt greit det, så slipper jeg og gå for lenge på hormoner. Redd livmorslimhinnen kan bli for tykk da. Sist gang var den neste 11 på dag 20, og det er jo mer enn nok.

Nå gjelder det bare og få legen med på at jeg kan få prøve Klexane og Prednisolon denne gangen. Det vil jo uansett ikke gjøre noen skade, så hvorfor ikke prøve.

Skal ta og pakke i bilen nå. Vi skal kjøre en tur ned på graven til moren min før vi legger i vei til svigers som er på hytta.

Er et deilig påskevær ute i dag. Sol fra nesten skyfri himmel.

Snakkes senere. Høres ikke mye gøy ut med jobb i påsken, men skjønner du har fått kost deg før påske:o)

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...