Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Min sønn er 3mnd på tirsdag, og veier 7,7kg.. Han er 61cm lang og er 41cm rundt hodet.. Han ser ganske jevn ut liksom, han ser liksom ikke 'fet' ut, på en måte.. han er stor, men virker sunn og frisk.. Men jeg bekymrer meg litt alikevel.. Noen andre med så store barn?
Mammapudding Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Så lenge han følger sin egen vekstkurve så er det ingenting å bekymre seg for:) Han er vel litt over gjennomsnittet, men vekt har ikke så mye å si på babyer. Er vel bedre at han har "litt for mye" enn for lite:) Leah er 7 mnd og hun er 7,2 kg og 68 cm.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 HI her, takk for svar=) Det er jo sant, at det er bedre at han har litt ekstra HS sa at han kom til å jevne seg ut når han begynner å bevege mer på seg å sånnt.. Men man tenker jo litt når han er så mye større enn andre
muchaneta Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 min jente er 7,2 kg og 10 uker....Synes bare hun er rund og god som babyer skal være:) Sunn og frisk og alltid blid!!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Bare slapp av. Det forsvinner fort når han begynner å bevege seg mer. Sønnen min var så rund at det så ut som han skulle trille ut av vognen. Alle kommenterte hvor "tjukk" han var, og det var rimelig irriterende. Det førte jo til at jeg ble litt nervøs for hvordan dette skulle ende... Men gjett om jeg var glad for hvert gram da han ble forkjølet og ikke ville ha noe særlig mat?! Slapp å bekymre meg da. Dessuten, da han begynte å krype, vokste han mest i lengden. La på seg veldig lite, så da gjevnet det seg ut ) Nå har jeg fått en datter som er like rund, og jeg er helt avslappet og vet at det er bare bra!!
mine to små. Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 på 3 mnd dagen til min lille kar, så var han; 8350 gram, 65 cm lang.. og han var ved fødsel; 3440 gram og 50 cm lang. så da har jeg tung baby også iallefall, hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 min var ca 7200 g ved 3 mnd, 62 cm lang, vil ikke si han er så veldig "stor" av utseende men følger sin kurve fint... va foresten 3750 g ved fødselen
Fiona- Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Min lille venn er 4,5 mnd, 61 cm og 7,3 kg, og ca 41 rundt hodet. Så dere er i alle fall ikke alene Tror det jevner seg etterhvert! Babyer skal være litt gode og runde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå