愛 siusiu 龍 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 sønnen min som er født i uke 31 hadde veldig mye fosterhår overalt da han kom til verden. I dag er han 2,5 år men har fortsatt veldig mye hår på ryggen hehe ;p det andre håret datt av ved ettårsalderen ca, men virker som det på ryggen ikke er så lett å bli kvitt. Er dette vanlig?? noen andre som har det slik?
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 hei. min lille gutt på 2 år. var født i uke 32+ 5. han var født med den del også på armer, rygg og litt lyst dun i ansiktet. det i ansiktet er borte mens det han har på rygg og overrarmer er der fortsatt. han er i tilegg mørk da, så det vises ganske mye. men det faller vel av etterhvert håper jeg:)
Galskapens overhode Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jenta mi var også full av lanugohår da hun kom til verden. Ved 6 mndr var alt borte.. Dette varierer nok veldig fra barn til barn. Lillegutt på 9 uker har så vidt litt hår igjen på ørene. Begge født uke 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå