Gå til innhold

God påske!

Petramora

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ønske dere alle sammen ei fin påske! Håper dere får kost dere og slappet av - det skal jeg prøve, selv om vi blir mange under samme tak (11 stk., med smått og stort).

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk. Ønsker deg også en flott påske :-)

Skrevet

God påske fra meg også! Her blir det ikke lange turene siden termin er neste uke. Så vi koser oss hjemme og griller pølser i fjøra sammen med barna :-)

Skrevet

GOD PÅSKE fra meg og!! :)))

Kos dere,her blir det mest sofakroken,klarer ike mye nå;)

Skrevet

Hei!

slenger meg også på og ønsker alle en god påske. Har vært på 1. svangerskapskontroll hos lege idag, så nå er det gjort. :-) Fikk høre et lite hjerte som slo. :-)

Skal jobbe disse dagene fram til skjærtorsdag, så blir det fri her og. Vi bygger hytte for tida, så mye tid blir nok brukt der. Men skal slappe av og kose oss også!

God Påske, alle sammen!

Klem

Skrevet

God påske til alle.

Jeg blir liggende på sykehus til langt over påske, og synes veldig synd på meg selv. Skulle gjerne vært sammen med familien, men vi bor for langt unna til at det går. Jeg får med andre ord ikke lov til å reise hjem. Har stor fare for prematur fødsel, så da er det tryggest for baby å være her. Skal ruge det jeg kan i forhåpentligvis mange uker ennå. Blir helt skremt av tanken på å få et prematurt barn, men har også små barn hjemme som trenger meg, så dette er jammen ikke lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...