Gå til innhold

sukkerarter og sukkeralkoholer


NyttNick

Anbefalte innlegg

Fant sjokolade som inneholder 50g karbohydrater hvorav <0,5 g sukkerarter og 48 g sukkeralkoholer.

Er det skikkelig fy-fy?

Er det sukkeralkoholer eller sukkerarter som er "verst"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Ja eg har bestilt inne der, etter eg las at det gjekk an å kjøpe av de når ein gjekk på ketolyse/lavkarbo.Las om det snopet inne på lavkarbo.no.Sjølvsagt er det nok best å ete det til lørdagen,men jammen er det jo godt å ha det alternative å ty til då he he.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå..Så bra!

Har aldri vært "godtermons" men er greit å ha noe jeg kan putte i munnen med god samvittighet når jeg blir sugen. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimi har de sjokoladeplatene og muligens mix choc også.

Kjøpte mix choc på coop idag.12,90 for en.Ser at på sukkerfritt.com koster det 21 for to så er litt billigere der.

Skal etterforske litt om noen butikker her har de godteriene,dropsene og kjeksene..

Så fornøyd atte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen

Ja då skal eg jammen kikke etter de i butikken eg og for seinere.Spørs om de har det her då, men eg kan kikke etter.Sei om du finner det i andre butikker og

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rimi,rema,coop,ica,eurospar osv i nærheten er det nok en stor sannsynlighet for at du finner noe "godis" :P

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg fant ein på coop som det var 12 kh så den kan eg ete litt av,men eg får kikke videre.Korleis går det med deg då`?Har ein sånn stopp igjen eg no,men håper på at det vil skje noko med vekta igjen snart.Akkurat no har eg mensen i tillegg.Kor lenge skal du gå på ketolyse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det skjer så mye men jeg har vært slapp med den treninga i det siste..

Har vært syk en stund.Men Må vel ta meg selv i nakken.

Fikk tredemølla hos typen i går så har ingen unskyldninger for å la være å trene :P

Har gått ned tre kilo og der har det stoppet.

Målene rundt omkring er de samme som da jeg begynte men føler meg bedre så noe må jo ha skjedd.

Tenkte jeg skulle holde ut til midten av april og da gå over til lavkarbo.Får se når den tid kommer om jeg kanskje fortsetter en mnd til.

Hva heter den du fant på coop?

Hvor lenge skal du holde på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sto mjelkesjokolade,og låg med den andre sjokoladen,raud på fargen.Det står på den at den er uten sukker.Ja eg har gått ned ca 4-5 kilo,eg tenkte gjerne til midten av april eg og, skal på sjukehuset med minsten då,men tenkte det var greitt å følge denne kuren under oppgaveskrivinga, for då slepp eg å kjenne sånn svolt.(blir så svolten når eg sitter å skriver elles he he)Så eg får sette meg inn i lavkarbo etter kvart. Lurte på meir fedon,men eg klarer ikkje linser og bønner,det er eg ikkje glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne kuren er egentlig genial for meg siden jeg elsker feit mat :P

Har vært par dager på hytta og fått rørt meg litt.

Har aket som en helt.hehe.

Slitsomt ja.

Har funnet sjokolade med over 80 % kakao så da er jeg sikret i tilfelle :P

Liker egentlig ikke så mørk sjokolade men i nøden går det også ned.

Så nå skal jeg bare bli frisk så jeg kan begynne å trene og spise sjokolade..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett lite tips om dere må ha sjokolade.. gå på helsekosten og kjøp cavalier sjokolade.! finnes i mange varianter og flere er "lovlige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mååå jo ikke ha sjokolade men er jo kjekt å ha noe å putte i munnen når suget kommer.hehe :P

Skal sjekke helsekosten neste gang.Lur ide :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...