Selvstendig Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Endelig på nett igjen.... Etter 10 dager på "overtid" kom gullet som et skudd. Etter første tur til Stork tidlig i juni ble jeg gravid og har selvfølgelig lengtet etter å treffe han siden da. Fødselen gikk veldig fort, men det gikk veldig bra og det hele var en fantastisk opplevelse. Det opplevdes ikke så vondt som jeg hadde forberdt meg på heller. Jormoren og de andre pleierne på sykehuset kan godt få litt skryt av meg, de gjorde en flott jobb og jeg følte meg til enhver tid veldig godt ivaretatt. Det er sikkert ekstra viktig når man er der som singel...det er feil å si alene..hehehe..hadde endel besøk...!! Gutten min var ikke så stor, knapt 3 kg og 50 cm lang. Men vi jobber med saken kan man trygt si, han spiser masse og legger på seg godt over det som er påkrevd. Det har gått veldig fint til nå, han er en grei liten krabatt som har tålmodighet med mamman sin som må gjøre litt annet noen ganger. Det er veldig mye kos og lite stress. Ikke så veldig mye søvn heller, men det går greit. Nå har jeg dratt på påskeferie til foreldrene mine, og det er selvfølgelig veldig stas...første barnebarn og greier!! Ønsker alle her lykke til hvor enn dere er i prosessen, det er mye å glede seg til. God påske!! Lykkelig enslig førstegangsmamma!!
angelica-s Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 GRATULERER SÅ MYE Så herlig...kose deg masse med den lille:) klem
StorkeMammaen Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Gratuelerer så mye!! Høres fantastisk ut.. Ønsker dere lykke til, kos dere masse. Klemmer fra
Oh'rly Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så masse med vel overstått fødsel, og kos deg med den lille =)
lubbeline Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så mye, tenk så deilig med ett vårbarn:-)
Froost Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så utrolig mye. Har sett etter gladmeldingen en stund nå, godt å høre at alt har gått så bra. Tipper du har litt andre ting å henge fingrene i enn å sitte på nettet om dagen. Ønsker deg all mulig lykke til med alle de kommende fantastiske, men også slitsomme dagene. Min lille prinsesse har rukket å bli tre uker, og har lagt på seg ett kilo allerede, så om gutten din spiser tror jeg ikke du behøver å bekymre deg for en litt lav fødselsvekt ;-) Ha en riktig god påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå