Berrudi Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har en liten en på 5 uker som er veldig forkjøla og tar ikke til seg mye mat... Har pumpet meg en gang om dagen så han får på flaske men da spiser han toppen 20 ml,og ellers har han sugd litt på puppen. Kan jeg miste melka av dette??? han har vært syk i 5 dager og kan jo ikke vente så mye lenger før jeg drar til doktor-han må jo ha næring!!! Hva tror dere??
cecilie25 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Så lenge du passer på å pumpe eller amme litt, så skal du ikke miste melken. Men du kan måtte ha noen skikkelige økedager når babyen blir frisk igjen. Anbefaler på det sterkeste at du pumper deg. En annen ting, gir du morsmelk i nesa/nesedråper til babyen? Hvis han er tett så klarer han ikke å spise så mye fordi han ikke får puste.
Berrudi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Man skal aldri i verden ha morsmelk i nesen på babyen-det gjør bare vondt verre!!!!!!!!!!!! Men ja,jeg bruker saltvann og nesedråper.....han er ikke så tett lenger-bare en forferdelig hoste og sover hele tiden!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Man kan godt ha morsmelk i nesa jo!!!!! Det er det beste!
Berrudi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Morsmelka danner bare mer slim i nesen til babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå