AniBer Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hvordan var det? Var det helt vanlig mens eller var det noe uvanlig? Jeg fikk TR forrige tirsdag og det stoppet torsdag. Jeg kan ikke si at det var en helt normal blødning, mye blankt slim(sorry detaljer..) I går og i dag har jeg blødd bittelitte grann, lyselyserosa. Jeg satte inn 2 egg. Jeg rakk heller ikke å teste siden jeg fikk TR dagen før testdag. Jeg skal en tur på apoteket i morgen for å kjøpe en test, for sikkerhets skyld.. Søndagsklem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Frisk blod hver dag. Ikke kjempemasse, men relativt mye siden jeg normalt ikke blør noe særlig uansett! Spennende å se i morgen da :-)
ikø29 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 hei:-) jeg har hatt det samme som deg.... testet positivt og begynte å blø to dager etterpå.. Det har kommet en del slim. Blødningene har variert i "styrke." Jeg er redd løpet er kjørt men det er likevel håp. Det er tross alt mange som har blødd selv om de er gravid!! For din del kan det jo være at kroppen din støter i fra seg det ene embryoet?! for min del så tenkte jeg å ta blodprøve. Det er mulig jeg fortsatt har hcg i kroppen selv om jeg kan ha mistet.. Lykke til i morgen :-)
AniBer Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Tenkte jeg skulle ta en test først, hvis den viser seg å være positiv ber jeg om å få ta en blodprøve... Hvor lenge sitter egentlig progesteronen i kroppen? Den kan jo gi liknende symptomer som graviditet, jeg har ikke brukt progesteronen siden tirsdag morgen. Palmesøndagsklem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Å! Får virkelig håpe det har gått bra allikevel! Jeg synes det er godt at man MÅ ta blodprøve på Riksen 14 dager etter uttak uansett... Da får man ett sikkert svar...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Vet ikke hvor lenge progresteronen sitter i kroppen egentlig.... Har du tatt en test nå eller? Like greit å få gjort det :-)
AniBer Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 Da har jeg fått tatt en test og den var selvfølgelig negativ. Da er den grei, da er det bare å vente på neste mens slik at jeg kan få kommet i gang med neste forsøk! Mandagsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå