memara Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Vet ikke helt hvilket debattforum jeg skulle spørre om dette, men prøver her. Har en liten følelse av at jeg kan være gravid. I et ganske ferskt forhold, og typen min og jeg bruker vanligvis kondom, men droppet det tre dager etter sist mens da jeg alltid har trodd at det er en 100 % sikker periode. Har allikevel følt meg "rar" i kroppen etterpå, og fant ut etter litt googling at det faktisk er mulig å bli gravid rett etter m. Da har jeg lært det, kanskje litt seint, hehe. Tegn jeg har på graviditet: veldig ømme bryster, verre og tidligere enn det de pleier å være før mens, pluss superfølsomme brystvorter. Vært utrolig trøtt, sovet opptil 12 t om dagen. Veldig mye luft i magen. Må på do hele tiden, bare idag har jeg tisset 10 ganger..! spenninger i magen som pleier å være et tegn på at mens er rett rundt hjørnet..men nå er det gått fire dager over. Tok en CB test igår, og den var klar negativ..den skal jo være 99 % sikker. Men er likevel så forvirret av alle disse symptomene og forsinket mens..noen her inne som har opplevd eller hørt om andre som har hatt negativ test men allikevel vært gravid..?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 hei hei:) Det kan være at du er gravid, test igjen om noen dager og se hva testen viser da..
TM 28 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Hei. Lillesøstra mi opplevde for 2 år siden, utrolige ryggsmerter og vondt i magen. Vi kjøpte en gravitest og den var negativ. "Phew" tenke vi. Men hun ble ikke bedre og uken etter var jeg med henne til legen, som forsåvidt trodde hun hadde en uvi. I siste liten ba hun legesekretæren ta en hcg, den var positiv. Så søstra mi var faktisk 2 mnd på vei når testen viste negativt (ja hun tok den på riktig måte). Dette skjer heldigvis ikke ofte fikk vi høre, men kan jo skje. Neste gang burde du kanskje kjøpe en dobbel test og ta begge, hvertfall det jeg gjorde etter den hendelsen med søstra mi.
sildajazz Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Joda, det er en mulighet at du er gravid. Jeg har selv testet negativt på legekontoret og er nå halvveis i svangerskapet :-) Symptonene du beskriver er akkurat de som jeg hadde, og de kom lenge før jeg ventet mens. På legekontoret sa de at det er 1% sjanse for at testen blir feil, så du kan komme innafor den kattegorien. Ta en ny test,og lykke til
lille oscar + bebis Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 hei! jeg har også opplevd å teste negativt både på CB og blodprøve hos legen... var 2 mnd på vei jeg også før jeg endelig testa positivt! så vær føre vàr... Du kan være gravid fordet!
gima Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Hei Du kan jo være gravid, som de overfor sier, men mens kan også utebli pga at du stresser med det. Aldri godt å vite! Jeg venter også på mens, og har neg tester. Skjønner ikke hvorfor den uteblir, men må ihvertfall begynne å slappe litt av.... Har symptomer i hauger og lass. Lykke til- enten du ønsker at testen skal være pos eller neg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå