Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Det er en kul på størrelsen med en ert under høyre brystvorte. Tenkte først at det var en kjertel som var litt hoven...men hvorfor isåfall? Eller kan det være noe annet? Ble bekymret her...og håper noen kan svare. Hun er 13 mnd.
snartmammatil4 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 min minste har det også, hun er 4 mnd. skal sjekke den hos legen til uka,men hs sa det ikke var uvanlig:)
maria isabell Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 jenta mi har en kul helt øvert på magen..brokk eller muskelkunte..følg med på kulen..gå til legen å få den undersøkt får å være sikker..
englefrø Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg oppdaget en kul i min datters bryst da hun var 6 mndr. Ganske stor/flat. Var på ultralyd, og fikk bekreftet at denne var helt ufarlig og slettes ikke uvanlig. Fikk imidlertid aldri noen konkret forklaring på hva det var. Nå er hun 13 mndr, og kulen har forsvunnet helt av seg selv
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Det er ikke så uvanlig at de har kuler i brystet. Mange av barna har dette fra fødselen av, og det er ofte hormonelt. Det samme kan skje mens de blir ammet. Min jente har det fortsatt litt, selv om det meste har forsvunnet. Hun er nå 19 mnd, og for ikke lenge siden var vi på sykehuset for en sjekk. Der fikk vi vite at vanlig praksis er at barna blir undersøkt hvis de fortsatt har kuler etter at de har fylt 1 år. Det er likevel ikke uvanlig å ha det etter denne tid, men greit å få det undersøkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå