Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg og mannen min skilte oss for ikke lenge siden, jeg har jenta vår. Etter vi flyttet ut prøver han hele tiden å gjøre det vanskelig for meg. Han var her i dag (skulle hente noe) og han la merke til en kjele med mat jeg lagde for noen dager siden, og jeg hadde helt glemt den, den stod ved ovnen og det var matrester og allerede litt mugg inni. Jeg hadde selvsagt kastet dette om jeg hadde husket den!! Men da begynte han å si at han skal kontakte barnevernet og hvis de kommer og ser "en kjele med mugg i inne på kjøkkenet" kommer de til å ville ta jenta mi fra meg! Kan de virkelig det? Hun hadde aldri kommet seg opp til der den stod, hun hadde aldri fått det i seg! Men er det likevel grunn for barnevernet å følge nøye med på meg og datteren vår?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hahahahahahaha!!!! Nei, kjære deg, barnevernet har andre ting å gjøre. Men det høres ikke bra ut at du og eksen har en sånn tone?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Nei.. herregud for en duste mann ! Barnevernet kan ikke ta fra deg ungen din fordi du ikke har tatt oppvasken. Det skal veldig mye mer til enn en muggen kjele.. Hadde hele kjøkkenet ditt vært nedsølet og det er tydelig at det ikke rengjøres slik at det er helsefarlig, da er det en helt annen sak !! Bare ta det med ro og kos deg med jenta di du !
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Uff, ikke la deg skremme av en så usakelig påstand! X-en din er bare ute etter å gjøre deg redd, og fremdeles ha makt over deg.. Stakkarslige, lille, patetiske mann som ønsker sitt barns mor så vondt.. Drit i han! Barnevernet har et ufortjent dårlig rykte. De vil kun det beste for barnet, og jeg tipper barnet ditt har det aller best hos deg, selv om det er litt mugg i kasserollen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå