Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Klumpen vår er 7,5 mnd og er selvølgelig verdens beste. Men han har blitt så sutrete. Nesten med en gang vi legger han fra oss så blir han sint og begynner å sutre. Han vil liksom ha oppmerksomhet og underholdning hele tida. Han trives rett og slett ikke på gulvet. Litt av frustrasjonen ligger nok i at han ikke kommer framover. Noen tips? Noen andre som har babyer som er slik?
gulda Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ja, men babyen vår er bare 1,5 måned. I helgen har han klart å sove litt på sofaen, men vil ellers opp, helst at vi går med ham, triller ham, eller så vil han spise. Slitsomt, ja! Men selv om han er liten så kaver han allerede godt for å komme seg frem, og for å rulle. Klarer å sku seg bakover på ryggen, men ellers så blir nok han også frustrert. Men er også interessert i tips! (Men kanskje for stor aldersforskjell til at situasjonene kan sammenliknes? Ikke vet jeg..)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Huff ja.... Jenta vår er 7 mnd og akkurat sånn som du beskriver gutten din! Utrolig slitsomt til tider....får ikke gjort noenting....... Jeg tror også at det kan skyldes frustrasjon, hun ruller liksom rundt på gulvet da, men kommer ikke så langt!! Men men, det er nok en periode bare, går nok over snart...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Puuh. Ja sutrete og grinete i hele helgen. Hun er 3 mnd. Spiser men sover ikke, rett og slett misfornøyd er hun. Leker ikke med henne på den"riktige" måten, ikke fornøyd med å bli stelt heller ikke kos eller prating. Lunten hennes er tydeligvis kort for tiden. Håper det snart går over. Får liksom ikke gjort noe i huset...
Leetha Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Kjenner meg godt igjen! fra 0-3 mnd var det myyye gråt og sutring, bræring og pupping fra 4-6 mnd var han mye fornøyd, lærte å utforske fra 6,5 mnd til 9 mnd myyye sutring, lei av å utforske,får ikke til ting nå straks 10 mnd-veldig fornøyd, klarer å åle/krabbe og reise seg halveis opp, får til mye mer..derav mindre sutring. så her har det gått i perioder...kan bare si..det blir bedre:)
Mammapudding Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Leah er også ganske sutrete for tiden, hun er 7 mnd. Tror det er flere ting som spiller inn, hun klør i gommene, hun kommer rundt på magen men ikke tilbake til ryggen og ikke fremover, også har hun fått et snev av separasjonsangst..hun blir helt hysterisk hvis jeg går ut av rommet og hun ikke ser meg. Men alt det går vel over om ikke så lenge:)
Salto&lille flikkflakka Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Får signere her jeg også =) Jenta vår er litt over 7 mnd, og trives best i armene, på fanget eller hvis man ligger på gulvet sammen med hu.. Med engang vi legger hu på gulvet eller matta, ruller hu rundt på magen, og der er det ikke spesielt morsomt å være i lengden... Roterer rundt i sirkel og skyver seg bakover, men det er slettes ikke tilfredsstillende nok, hehe.. Så jeg tror også som det er skrevet over her at det skyldes frustrasjon over å ikke få til ting. Vil jo så gjerne følge etter når mamma eller pappa forflytter seg =) Også her sliter vi litt separasjonsangst for tida.. Så har dessverre ikke noe tips.. annet enn at det blir nok bedre etterhvert =) God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå