millica*Stella04.02.08* Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Etter 9mnd svangerskap og snart to mnd amming har jeg veldig lyst til å ta en tur ut på byn med venninner... Lurte derfor på om man kan gi mme den kvelden jeg er ute og fortsette å amme neste dag? eller bør man pumpe seg opp et lager? og hva skal man da fryse melka i? lei av at det er bare pappan som kan gjøre som han vil hele tiden.....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg pumpet opp og hadde et lager men du kan fint gi mme hvis du skal på byen. Barnet bør være vant med å ta flaske så du ikke får en telefon midt i festen! Men du vil få melkespreng og bør pumpe deg en eller to ganger i løpet av kvelden/natta. Så opprettholder du produksjonen også. Du kan amme fra neste morgen.
millica*Stella04.02.08* Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 så bra! nå ble jeg glad:) takk
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Skal man ikke vente 12 timer etter siste slurk? Det gjør jeg for sikkerhets skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå