evigoptimist Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Ja, ja - så er det over før det nesten har begynt....... blør ..... og mensvondt.......
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hva??? Å nei!!! Dette er ikke sant!!! Kjære deg, så ufattelig trist :-( Dette er urettferdig, ønsket sånn at du skulle lykkes denne gangen...
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ånei, kjære evigoptimist.... Dette skulle jo ikke skje...! Så utrolig trist.... :-( I likhet med kirsty ønsket jeg også så veldig at det skulle klaffe for deg denne gangen.... verden er jammen urettferdig.... Sender deg en stor trøsteklem...
evigoptimist Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Vel, har vært hos gynokolog - og han var usikker..... fant fine slimhinner på 14 mm, ingen rester - kunne være at jeg er kortere på vei (da ville funnene være helt normale), eller svangerskap utenfor livmora (men han fant ingen andre tegn til det, så slo det fra seg igjen), eller at slimhinnene er på vei ned....... Uansett - han ville ikke konkludere med noe som helst før han så hvordan dette utviklet seg. Skal tilbake om ei uke (neste fredag)....... Hadde mistet alt håp og var helt sikker på at alt var over når jeg kom til han - hadde forsonet meg med det også. Men, når jeg kom hjem og begynte å tenke og dagene har gått uten at kvalmen har blitt helt borte....begynner jeg å merke at det er en aldri så liten spire av håp i meg...blææææ!! Jeg orker ikke begynne å drømme om at dette skal gå bra, sjangsen er mikroskopisk - blir bare skuffet igjen..!! Er på jobb og lever som normalt - går bra i hverdagen, men sliter med søvn og fritid..... Blir en laaaaaaaang uke!
Oliver`s Mamma Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Skal krysse fingrene for deg- helt forferdelig å gå rundt slik å lure...men er no greit å få vite hva som skjer også..Det er jo forsatt håp vettu:) og ikke minst et godt tegn at kvalmen er det forsatt:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Fyfan, det er ikke lite du har gått igjennom!!! :-( Håper og ber om at du får noen helt andre nyheter om 1 uke :-)) Også gidder du oppmuntre meg når du selv sliter som bare det? :-( Du må være laget av et annet materiale enn andre mennesker på denne jord, du virker som en fantastisk dame!!! Lykke til så mye og ta vare på deg selv :-)))
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Tenker på deg! Sender deg en kjempeklem!
evigoptimist Skrevet 5. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2008 Takk for klemmene! Var på ny ul igår - og fikk bekreftet at det har gått galt, men kroppen har ordnet opp fint selv og er allerede igang med ny syklus - EL rett rundt hjørnet =) Da var det iallefall EN god nyhet! Fikk også streng beskjed om å sjekke en føflekk på innsiden av låret... er det ikke det ene, så er det det andre.... =( Krysser fingrene for at det ikke er noe! Blir ikke noe prøving på oss denen måneden, men satser på nytt neste måned.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Trist å høre at det virkelig er over :-( Sender en ny stor klem. Ta vare på deg selv nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå