Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Heia jenter. Noen som har erfaring med Simo kombi? Vi er veldig lytne på å kjøpe den, siden den er så god å stor og at barnet kan bruke den så lenge. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Simo er kjempe fine vogner, men skal du ha en simo ville jeg valgt duo. Det er lettere enn kombi også er duo bagen større enn kombi bagen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 men mye lettere å ta kombibagen ut av vognen å bære den. liker best kombi
førstegangs*mamma Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 simo kombi er fryktelig tung da. jeg brukte ikke min mer enn en mnd. den var alt for tung å trille og jeg sliter litt med bekkenet fortsatt. duo er litt lettere, men enda syns jeg den er tung. men det er sak og behag da.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Bytta ut simo kombi vogna mi etter en mnd jeg og pga. at den er veldig tung, alt for tung å løfte inn og ut av bil f.eks og også tung å trille. Det positive med den er at det er god plass i bagen, Emmaljunga har jo ca samme type vogn som simo, like god plass i bagen, men lettere tror jeg!?
Lykke X 4 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Hadde en simo kombi fra 99. Var svært fornøyd. Simo er kvalitet og komfort så det rekker. Til nestemann blir jeg nok å bytte merke, er ute etter noe mer sprekt. Simo er klassisk, og det er fint om du liker det. Barnet kan bruke simo kombi leeenge. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har simo kombi og er kjempe fornøyd med den. Riktignok tung om du skal løfte den mye inn og ut av bilen men jeg har aldri hatt problemer med å løfte den. Enkel å trille selv på snø og slaps, store hjul som gjør den lett å trille synes nå jeg da. Å så kjempefin da:-)
Blopp1 Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Vil absolutt anbefale den ja;-)))!! Vi har den.og vi er kjempe-fornøyde. Jeg synes ikke den er spesielt tung å løfte inn og ut av bilen jeg da.Vi bor på en plass der d er mye snø,så vi vurderte nøye vognevalget. Den er utrolig god å trille i hvertfall. Vi brukte bagnett i bilen,så da måtte vi ha kombi`n.....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Vi kjøpte simo kombi og byttet den ut da lillemor var 8 mnd. Da var jeg drittlei hele vogna. Den er alt for tung syns jeg. Vi bor på bratteste vestlandet og med rygg og bekkenproblemer så måtte jeg ha ei vogn som jeg ikke sleit meg ut på. Den tar også veldig mye plass sammenlagt i bil feks. Og jeg hadde heller ikke sansen for sportsdelen i den. Det er bare to innstillinger i ryggen, en rett opp og ned og en som ble for lent tilbake. Derfor hatet lillemor å sitte i vogna. Opplevelsen av å være på trilletur ble en helt annen da vi kjøpte en annen vogn, en OTH.
babyandme Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 En stødig og god vogn å trille er min erfaring:) skal selge min nå, pga skal kjøpe oss søskenvogn. Send en pm ved interesse=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå