MiEli Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Tenkte¨å bruke navnet Tone,dersom vi får en jente. men vil ikke ha det alene. Har dere noen forslag til hvilke navn som kan passe til? Det beste hadde jo vært å ha Tone som 2.navn, men det er jo megavanskelig, så kan gog bruke det som 1.navn også. Forslag mottas med takk
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Tone passer best som første navn synes jeg, og jeg ville prøvd å unngå navn som oser 70-tallet alla Tone Camilla og Tone Merete. Foreslår: Anne Tone Liv Tone Eva Tone Hanna Tone Tone Alvilde Tone Sofie Tone Elisabeth Tone Elina Tone Olea Tone Martine Tone Odette Tone Kristine Tone Marie
MiEli Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Tone Sofie var fint. Ellers mange av de andre også som var fine, men vi kjenner litt for godt både en CElina, Martine, Kristine, Marie og Elisabeth til at jeg føler vi kan bruke noen av de. Uff vanskelig navn å kombinere med syns jeg. Kanskje lettere å bruke Margrethe? Tenkte å kalle opp etter min mor, og hun hadde Margrethe som 2.navn...spørs om jeg skal bruke det isteden da....hmmm
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Tenkte faktisk på å foreslå Tone Margrethe, men kom til at det kanskje var litt lite spennende... Men - det passer veldig flott sammen + et navn ikke mange små har i dag! Margrethe er også et av mine favorittnavn :-) Foreslår noen til: Tone Amelie Tone Othilie Tone Hermine Tone Fredrikke Tone Bertine
MiEli Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Ja...Tone Hermine var fint... hmmmm. Det må jeg tygge litt på. Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Tone Margrethe var fint! :-) Mitt forslag er Tone Marita eller Tone Helèn.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Tone Lise Tone Cornelia Tone Mathilde Tone Rebecca Tone Christine
MiEli Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2008 Masse fine forslag her. Tusen takk for hjelpen alle sammen. Vanskelig dette altså...men nåm har jeg ihevrtfall noen forslag å tygge litt på. Kunne jo evt. brukt bare Margrethe også da også kombinert det med et annet navn, men syns det blir vanskelig uansett. Jaja, det er bra jeg fortsatt har god tid...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Liker ikke Tone, synes det er kjedelig og lite spennende. Margrethe derimot, er nydelig, klassisk, staut og flott! Ville garantert valgt Margrethe fremfor Tone...! Ellers synes jeg Tone Beate har litt fin klang. Og Tone Henriette. Tone Emilie. Men ville som sagt brukt Margrethe - råflott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå