Krokka og prinsessa Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Lillemor småskjelver i hendene når hun f.eks. sitter på fanget og strekker seg etter en leke som blir holdt foran henne. Det er når hun er ivrig. Jeg tror egentlig dette er normalt. Er det det?
Lykke X 4 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vanskelig å svare når jeg ikke har sett hvordan babyen din gjør dette. Høres normalt ut, noe som små babyer kan gjøre når de er ivrige, men det kan være greit å få f.eks vist dette til helsesøster om du er i tvil. Følg magefølelsen Min baby på snart 8 mnd kan "riste" endel med armene når han blir ivrig. Men det er ikke skjelving.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Vesla "skjelver" litt i hendene når hun gråter eller er veldig ivrig. Jeg ser ikke dette som unormalt. Hun er snart 7 mnd og gjør det ikke så mye lenger.
Krokka og prinsessa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Ok. Da er vel dette normalt. Ja, skal nevne det for helsesøster. Men som anonym sier, det kan også komme når hun gråter. Men det blir bare sjeldnere og sjeldnere. Vil likevel høre om der er flere som der dette på sine små..... )
Elfi regndråpe Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Gutten min på 5 mnd gjør dette! Det skjer når han blir veldig glad - ser meg og pappa'n, skal få mat, ser lekene sine. Liksom sitrer både i ben og armer. Virker som det er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå