Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 hva synes dere om det? var favoritten min i lang tid for en stund siden.. (ikke hel-norsk unge)
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Liker det ikke, hverken på norsk eller spansk! Ser for meg en slesk kar med glatt sleik.... Carlos er jo egentlig bare en variant av Carl - så da hadde jeg heller gått for det!
januarsurprise Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Er barnet halvt spansk? (El at en av foreldrene er spansktalende?) Synes i såfall navnet er greit, men synes det er mange flottere spanske navn. Til et "norsk" barn synes jeg Carlo el Charlo er kulere, men det er jo bare min smak da
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg liker Carlos godt,jeg! Kunne selv tenkt meg å kalle min sønn for det, men han er 110 prosent norsk, så jeg har liksom ingen grunn for å kalle han det, så det skjer ikke... :-/ Liker også Emanuel godt.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Nei, blir for "drug-dealer" navn.. Sånn "gangster type"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå