mami78 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Har hatt litt brun utflod hele uka, men i dag er det mye! Er litt redd...Noen som har hatt og så har det gått over?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Heisann :-) Jeg tror det er helt normalt med litt brunlig utflod, men jeg forstår godt at du er redd :-( Har du kanskje hatt sex i disse dager? kan være at en blodåre har brister og gir litt misfarget utflod, da vil det nok snart gå over :-) Så lenge du ikke har smerter eller blør tror jeg du kan slappe helt av :-) Lykke til så mye og håper at du klarer å slappe av :-) godklem!
AO3 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg hadde endel brunlig utflod forrige helg, da var jeg i niende uke. Det kom etter sex. Jeg ble selvsagt bekymret, men skulle uansett på UL seks dager senere... Da var det en liten, sprell levende bønne på 21mm der inne, med et hjerte som banket som bare det!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er i uke 11 og har hatt brun utflod i ca 3 uker. Har vært litt nervøs jeg også, men var på ultralyd for en uke siden og der fikk jeg se et lite hjerte som slo;) Hadde også brun utflod i flere uker når jeg gikk gravid med sønnen min så kanskje det er normalt for noen av oss? Hvis du går og bekymrer deg mye, så kan du jo ta det opp med legen din og kanskje få en tidlig UL...jeg slapper mye mer av nå som jeg har sett at alt er bra ihvertfall!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Det kan være helt normalt med en liten blødning, men man pleier å si at man skal ta det opp med legen uansett. Be om en ultralyd, så slipper du å lure.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 titter innom fra 2 trimester:D jeg hadde brun utflod i nesten 2 uker rundt uke 8 og 9..fikk ul da jeg var bekymret men alt sto bra til og legen sa det er helt vanlig..om du er urolig så hjelper en ul veldig,gjorde det for meg ihvertfall..nå er jeg 23uker på vei og alt er bra..lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå