Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 Hei Baby til Jul. Egentlig ikke noen stor forandring... Men jeg er begynnt å lure på om det er tenner som plager. Men så rart da at det plager han mest om natta... eller er det helt vanlig? Han skriker fortsatt når han skal sovne på dagen, men det er nå så. Skal prøve et par dager til. Nå skal han få grøt - driver å introduserer det. Håper det kan hjelpe på sikt I kveld tar jeg Dentinoxen med meg i senga! God påske!
En til! Skrevet 18. mars 2008 #27 Skrevet 18. mars 2008 Ok, det var synd å høre. Håper ikke det tar lang tid før dere får en bedring i situasjonen. Blir spennende å se om grøten hjelper, lykke til. Vi skal begynne med grøt om en måned. Håper det hjelper på gulpingen, det er et problem her i huset... God påske, og god natt! :-) Håper dere får en god natts søvn. :-)
giggsi Skrevet 18. mars 2008 #28 Skrevet 18. mars 2008 Hei! har et prematurt barn selv og mange premature barn lager mer lyd i søvne enn andre barn.Mi gjør ikke det.Hun sover godt hele natten.Men det skulle litt arbeid til før rutinene var innarbeidet.Jenta mi er 5 mnd,2 mnd korrigert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå