Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Min mann våknet med vond hals og vondt hode. Min idè var at han kunne stå opp ta seg en dusj og noen piller så kanskje det kom seg? Jeg skulle lage frukost til oss sa jeg. Nei han orket ikke, og ville ikke ha noe å spise, han ville bare sove. Ok sa jeg og tok jenta som hadde vert våken i en halvtime alerede og stelte og mata hun og meg. dette var i 9 tida i morges Min mann sov og sov og sov og sov. kl 13 gikk jeg ned på soverommet og lurte på om han ville ha no e frukost/lunsj? nei han var så slapp (ikke rart uten mat) skal jeg hente noen paracet? nei han ville bare sove litt til jeg forklarte at det var dumt han var syk men mye som må gjørest, har et bad som skulle bli ferdi fuget idag, og jeg ville gjerne ta en dusj. Jajajaja, skal bare kvile meg litt til.... da var det nesten nok... når han kom tuslende halv 2 så var jeg litt irritert, og han kunne ho ikke skjønne hvorfor, han var jo syk, han måtte jo få lov til å vere syk. Men hva skal vi hjemmeverende mødre gjøre om vi våkner en morgen og har vodt i hodet og halsen? Legge oss ned å vere syke? gjør du det? ringer mannen å ber han komme hjem fordi du er så syk? og om han så bare hadde stått opp i det minste.... og nå varmet han seg noen pizza stykker fra igår, da jeg kommer med en komentar at jeg tenkte jeg snart skulle begynne på middagen. "Bare ikke gidd å lag middag jeg spiser dette jeg" så går han ned i kjellerstua skrur på fotball, og er SYK! jeg og mini må jo ha middag, jenta må jo ha mat....kotelettene liggeri kjøleskapet til tining fra igår. Nå sover hun, men jeg har ikke begynt å noe ennå....ble bare skikkelig demotivert!! en dusj fikk jeg tatt meg, men jenta måtte leke på badegulvet, fordi faren var så syk at han måtte bli med broren for å hente en bil, (var vist derfor han sto opp) er det flere som har en mann som er super egoist når han er syk? stakkars meg for jeg er så syk!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ehhh. Når jeg er syk, forventer jeg at mannen min gjør mesteparten, og når han er syk, forventer jeg da vitterlig ikke at han skal gjøre noe annet enn å bli frisk. Ok, kanskje dra seg ut av senga for å passe på ungene mens jeg dusjer. Og orker han ikke stå opp, orker han jo ikke å dra ut på tur heller. Men å bli irritert på mannen fordi han sover hele dagen når han er syk, det synes jeg vel er litt tåpelig. (Jeg hadde derimot blitt sur om han orket å dra med broren sin, altså.)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Og ikke vet jeg hvordan jeg forvillet meg inn på småtroll 0-1... Det begynner å bli en stund siden, ja!
*1+1=2 små* Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 nei helt ærlig, litt vondt i halsen og hodet er IKKE en grunn til å ligge og sløve hele dagen.. jeg har gått rundt og vært kvalm og hat vondt i halsen i HELE dag..og styrer alikevel Sambo var syk forrige uke...herregud de er patetiske:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå