Gå til innhold

Når skal dere begynne med litt grøt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mi jenta har begynt så smått med graut. Ho får i hovudsak mm, men hadde lagt litt lite på seg her for nokre veker sidan, så då fekk ho litt graut..berre nokre teskjeier sånn midt i dagen, og det fall i smak. Ho har fått graut i vel ei veka nå, men me har ikkje auka mengden noko særlig, men nå får ho det midt i kveldsmåltidet.

Har ikkje merka at den har nokon innvirkning på nattesøvnen, men det endre seg kanskje når me auke mengden.

Lykke til når du begynne :)

Nå e mi jente blitt 4 1/2 mnd, og ho får nå grøt på kvelden, ho får pupp ellers da.. Ho får pupp, så grøt, så bade og kose og så flaske med opppumpa melk fra kvelden før,( ho sover så lenge på natta at eg pumper før eg legger meg), i den melka har eg i litt grøtpulver. funker fint for oss, ho gaper og smiler når ho får grøt=)

Vi har holdt på med grøt til prinsen i 1mnd allerede vi:)

Går kjempe fint!! Ellers får han bare MME:0) Sover VELDIG godt på det ihvertfall:0) Han gaper og koser seg masse !!

Har gitt junior grøt og fruktmos i ca 2 uker vi nå.. Han koser seg!!!

Ga han først tynn velling av risgrøt.. Men så spiste han litt dårlig, så vi gikk over til maisgrøt, å det elsker han! Jeg må lage mer og mer hver dag, gir han morgen og kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...