Gå til innhold

Når dere er ute å kjører med babyen alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere da barnesete foran eller er det ikke anbefalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det forran selv om vi har airbag, for vi har en bryter som kan koble den av. men sitter det voksne der så slår vi på airbagen igjen.

Skrevet

Har det bak ja. Har man air bag foran er det hvertfall ikke greit å ha det foran:-)

Skrevet

Vi har barnesetet i baksetet - alltid! For å kompansere for det at man ikke kan se barnet i baksetet har vi satt opp et lite speil på hodestøtta. Da kan vi ha kontakt hele tida og ser med en gang om det skjer noe galt.

Skrevet

i den eine bilen så har eg ho i framsetet sidan der ikkje er airbag.

Eg synest det er mykje greidare for då kan eg putte i smokk om det trengst og så ser ho meg, og det trur eg ho synest er tryggare.

Når ho sit i den nyare bilen så sit ho bak. er litt travelt å stoppe og gå rundt kvar gong når ho vreler fordi ho vil ha smokken....

heldigvis sjeldnare no. Hugsar når ho var ny, då måtte eg stoppe i kvar busslomme for å gi ho smokken. og alle passasjerar måtte sitte baki med ho så ho hadde selskap og tjenar :P

Skrevet

bægge ongan sitt i baksæte.like ikke å ha dæm forran. har airbag å dær vi da.men uansett om vi ikke har hatt d vill æ helst ha dæm bak.

Skrevet

Med storebror hadde jeg han foran hvis jeg skulle langt alene, men i den nye bilen vår har vi airbag og jeg gidder ikke betale i dyre dommer for å deaktivere den bare for en tur eller to, så da blir de sittende bak, enten jeg har med en eller begge på langtur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...