Gå til innhold

Svigers klikket fordi vi sa vi skulle flytte..har ikke hørt noe fra de siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sjokka! Vet at de er veldig selvopptatte, og tror de kan bestemme alt..men dette hadde jeg bare ikke trodd! De sa vi kunne ikke flytte, hva vi skulle der å gjøre, vi kunne ikke selge leiligheten vår osv! De ble kjempesinte og vi har ikke hørt fra de siden...

Jeg var nede på jobben tilsvigermor her en dag denne uken, men hun var virkelig ikke interessert i å snakke med meg.

Jeg skjønner ikke at det er mulig.... De må jo bare innfinne seg med at vi har vårt liv, og gjør det vi synest er best. Og at gutten deres nå er blitt voksen, og at de kan ikke bestemme over han lenger. Jeg er helt sjokket...visste ikke at det gikkan å oppføre seg så barnslig..

Men vil de ødelegge for seg selv, så er jo dette den riktige måten å gjøre det på da... Herregud altså!!:(((

Skjønner jo at de synest det er trist mtp barnebarna og sånn,at de da ikke får sett de SÅ ofte, men vi skal jo ikke flytte til Afrika. Vi flytter 3,5time unna....

Skrevet

Vi og skal flytte. 10 timer unna. De ble ikke sint. De ble ikke lei seg heller. Fordi de bryr seg ikke. Vet ikke hva som er verst jeg? Det er jo en grunn til at vi flytter;)

Hva sier mannen din da?

Skrevet

Å bli lei seg, det kunne jeg ha forstått! Men å bli forbannet og ikke vil prate med oss?? Nei,det forstår jeg ikke! Det er en utrolig feil måte å reagere på!!

Sambo er selvfølgelig fortvilet,og oppgitt... Ikke så lett for han siden det er jo foreldrene...:(

Skrevet

Vi flyttet til ett annet land. Svigermor løp på kjøkkenet og gråt, svigerfar ble veldig trist og stille, bestefaren min ble fryktelig lei seg. Ingen ble sint. Det hadde nesten vært bedre.

Skrevet

Helt utrolig at det går ann å oppføre seg sånn.

De har ingen rett til å bli sinte på dere på den måten i det hele tatt etter min mening. Trist og lei seg - ja, selvføgelig, men ikke sint!

I tillgg skal dere bare flytte 3,5 time unna, så de har jo muligeht til å komme på besøk i helgene.

For noen selvopptatte mennesker - blir nesten sint på dine vegne jeg...

Men, som du sier. De legger jo løpet opp for seg selv. Hvis de oppfører seg så BARNSLIG - så vil de jo ikke få noe mer glede av barnebarna i det hele tatt....

Tror jeg hadde blitt sinna på de tilbake, og virkerlig lekset opp for de om hvordan man skal oppføre seg som voksne ansvarlige mennesker....

Lykke til - håper de tar til fornuft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...