Gå til innhold

Bjørn Marius?? Eller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Bjørn Marius? Det er ment som oppkalling, etter guttens onkel (min kjæres bror) Bjørn, og min bestemor Marie. Bjørn Emil har vi også tenkt litt på. Emil skulle min kjære egentlig hete, men i siste liten bestemte foreldrene hans seg for å gi han et annet navn.

Har dere komentarer og eventuelt assosiasjoner? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre broren til samboeren din er død (?) - så synes jeg personlig det blir litt for nært å kalle opp. Virker forvirrende og upraktisk på meg... Men, bortsett fra det så synes jeg Bjørn Marius var et veldig koselig og fint navn!

Skrevet

Bjørn Marius er et av de beste dobbeltnavnene jeg har sett her inne! Enkelt, pent og upretensiøst:-))

Skrevet

Broren til samboeren min døde faktisk for 9 år siden. Så min kjære har et sterkt ønske om å kalle opp etter han.

Så fint at dere likte navnet Bjørn Marius da! Nå ble jeg glad! :-) Flere svar tas imot med takk!

Skrevet

Helt ærlig synes jeg Bjørn Marius ble litt "tungt" å si.. Litt langt. Liker Bjørn Emil (lang i) mye bedre, kort og greit mellomnavn egner seg best til Bjørn (synes jeg).

Andre:

Bjørn Johan

Bjørn Olai

Holder en (stor) knapp på Bjørn Emil.

Skrevet

Er ingen "fan" av dobbeltnavn, men Bjørn Marius var fint:)

Skrevet

Emil med lang i?? Det var orginalt ;-) Syns det ble litt feminint da.. Takk for svar, alle sammen! Kom igjen, flere ønskes! :-)

Skrevet

Jeg synes Bjørn er kjempefint, men best alene.

Skrevet

Bjørn Emiil (lang i) synes jeg var penest og finest.

Skrevet

Syns Bjørn Marius var veldig fint og mykt. Bjørn Emiiiil var ikke fint. Bjørn Emil med kort i er litt bedre, men jeg liker egentlig ikke Emil uansett hvordan man uttaler det.

Skrevet

Bjørn Marius var fint:)

Skrevet

Likte Bjørn Emil best, Bjørn Marius er litt langt synes jeg.

Skrevet

Bjørn Marius var helt nydelig! :)

Skrevet

Bjørn Andre er også pent.....men både Bjørn M og Bjørn E er fine:)

Vanskelig å bestemme....

Lykke til!

Skrevet

Takk for alle svar!

Vel, Bjørn Andre klinger fint, men jeg liker desverre ikke Andre. Dårlige assosiasjoner. Flere som har komentarer?? :)

Skrevet

Bjørn er et flott navn! Derimot liker jeg ikke Marius, som om dere skal ha dobbeltnavn ville jeg gått for Bjørn Emil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...