Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Å lenge blødde dere etter deres KS?? Jeg tok KS for 3 uker siden,så må vel reine m å blø i noen uker til.... Men tid merker man at man er ferdig m å blø,denna renselsen?????? Vet man kan ha sex nå,bare man bruker kondom,men er ikke så fristende syns jeg.... Er d vondt å ha sex etter ett KS?????
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 jeg hadde i allefall sluttet å blø til jeg skulle på 6 ukers kontrollen, men husker ikke nøyaktig når jeg sluttet. men var jo ikke akkurat mye som kom ut de siste ukene før det stoppet.. bare nok til å måtte ha truse innlegg.. hadde oxo sex før 6 ukers kontrollen, er ikke noe vondt å ha sex etter ks lykke til!!
lille_Harepus Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 jeg hadde sex første gangen etter 4 uker. da var det 1 uke siden jeg hadde sluttet å blø og jeg følte at jeg var klar for det. Og nei, for min del gjorde det ikke vondt i det hele tatt. men jeg har ikke hatt noen plager med arret. kansej lurt å velge enn stilling der han ikke ligger oppå deg, hvertfall til å begynne med.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 jeg hadde sex når det var gått 8uker, det var også det legen sa til meg at man må vente i 8uker pga at såret skal gro å du skal ikke bruke magemusklene
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Eg hadde blødning i ca 4 veker... veldig lite på slutten. hadde sex da d var gått rett øve 4 uker (uten kondom), ingen smerter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå