Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 finnes det noen slankemiddel som ammede kan ta
86frøken & lille krapyl Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hvorfor skal du ha noe slankemiddel? Amming, sunt kosthold og lange turer burde holde Kan ikke forvente å være tilbake det du var før du ble gravid sånn med en gang...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 med en gang.... har ammet ett år nå.. å sliter me at jeg er veldi overvekti. JA, jeg vet at turer hjelper for det går vi hver dag. å kostholdet er bare sundt. men så du hva jeg spurte om????? Svar på det jeg spør om ungefrøken....
Tiger of trøndelag Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Vet ikke om det er noe slankemiddel de som ammer kan ta, men tviler på det ettersom man ikke skal slanke seg når man ammer. Men vil bare si det at enkelte "holder" på endel kilo, til ammingen er over. Ikke alle raser ned i vekt av amming! Jeg er vanligvis slank, men går sakte ned under amming selv om jeg spiser sunt og trener. Med førstemann ammet jeg ett år, og når jeg sluttet gikk jeg ned 8-10 kilo på ganske kort tidl. Nå ammer jeg nr 2, og det virker som at det blir likedan denne gangen også. Frustrerende, men det blir forhåpentligvis bra tilslutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå