Gå til innhold

Teutonia spirit s3; ang. softbagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har softbag i denne og som bruker den som pose? Jeg tenkt jeg skulle prøve den som det nå, men er litt usikker på om det virker så greit. Er det noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg og på, så dytter innlegget opp:-)

Skrevet

Jeg tok av den stive kanten og prøvde å gjøre den om til "pose". Må si det virker veldig greit. Den er så romslig at han kan bruke en thermo pose inni denne som da blir mer som en bag. Syns det virker mye greiere enn jeg hadde trodd. Trodde egentlig at det ble veldig rart og at det ikke kom til å fungere i det hele tatt.

Så må si meg veldig fornøyd. Ser at jeg kan bruke den lenge faktisk.

:-))

Skrevet

Vi gjør det ja, dvs vi har dyne nedi den, for ellers blir det kalt. Synes det virker veldig bra ihvertfall.

Kjempe fornøyd med at vi kjøpte softbag ja.... =))

Skrevet

Hjelp!!!!!!!! Er jeg dum? Skjønner ikke hvordan en lager om softbagen til fotpose jeg? Jeg skjønner at en kan ta av glidelåsen øverst, slik at "hodedelen" går av, og at en løsner bæreselen ¨på baksida, men da jeg skal løsne den nederste bæreselen er jo den sydd inn i bagen på baksida, hva skal en gjøre med "hodedelen" da, skal den brukes til noe etterpå den og, ser at det er noen bøyler på den!

Er det noen som har en god forklaring på demontering og ommontering til fotpose?

På forhånd takk, hilsen forvirra husmor!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...