Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Når man skal søke lån,er det kun betalingsannmerkn. som banken ser eller ser de inkasso også?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 De ser vel uoppgjorte inkassokrav, regner jeg med, er vel det du får anmerkninger av...?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 De ser kun betalingsanmerkningene dine. De ser ikke x antall inkassoer. De inkassoer som ikke er registrert betalingsanmerkining på, ser dem ikke. Håper dette hjalp ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Ser vel inkassoene så lenge de ikke er oppgjort? Som betalingsanmerkninger?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 At man har en inkasso betyr ikke at man automatisk har anmerkning! Anmerkningen kommer på sikt og det er da dette blir registrert hos bankene etc!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Man får ikke anmerkning før inkassosaken er sendt til forliksrådet (bortsett fra hvis du er selvstendig næringsdrivende, da mener jeg anmerkning er fra tungt salær påløper, om ikke før).
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Oki, kan vel heldigvis si at jeg har ingen erfaring med dette:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Ja det er riktig at inkasso i seg selv ikke gir anmerkning. Det er faktisk en ganske lang prosess å sørge for betalingsanmerkning. Et par inkassokrav skal ikke hindre deg i banklån, men du bør jo gjøre opp om du ikke har gjort det så du slipper dem da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå