ninen Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 ikke vært der, men skal til Kalithea på Rhodos 8-22 juni. mini her er d 9 nesten 10 mnd. Skal dere dit? Hvor gammel er din?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Ja, var der for 6 år siden. En kjempe fin plass, siden det er et sunwing resort hotell/leiligheter er det også fint for barn der Faktisk grønt og frodig også Alt i umuddelbar nærhet. Ikke langt inn til sentrum heller Vi var kjempe fornøyd, vi reiste ikke med barn, men er allikevel en plass jeg kunne ha tenkt meg tilbake til også nå etter vi fikk barn i huset
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Ja i Mai. Han er 7 mnd da. Gleder oss veldig;)
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jepp, vi har bodd på triton hvert eneste år etterat vi fikk barn:) Er kjempefint der:-)) Elsker Rhodos, sikkert derfor jeg har vært der en 13-14 ganger, hehe..
Mamma/Oda Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Vi skal også dit i Mai-er veldig spent. Ser veldig fint ut.) Vi skal bo i Royal leiligheter, noe kjennskap til disse?..har bare reservert foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå