tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 ja jeg sniktestet i dag rugedag 10 hvis jeg ikke teller med innsettingsdagen. Negativ!! Åhh hadde en ekkel følelse av dette selv om mange symptomer. Der hvor det skulle vært en loddrett strek hvis jeg var gravid, kunne jeg skimte noen prikker. Er det fremdeles håp siden jeg er litt tidlig ute med testing? leser jo om så mange som tester før som slår ut som gravide, men ikke meg. Leter etter halmstrå her, please Depp nå
hønetuppa ønsker barn Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det er enda håp. Skal ikke teste før dag 14 egentlg. men selv testet jeg jo på rugedag 11. Ikke lett å holde seg og det var med morgenurin. Gravid streken var tynnere enn den andre. Så har du prikker så prøv å ha is i magen noen dager til. Lykke til:-)
tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Takk skal du ha :-) må prøve å bevare et ørlite håp men må innrømme at litt depp ja. Klarer ikke å tenke på annet om dagen
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Nå som jeg faktisk ble gravid på 5. forsøk testet jeg pos. så tidlig som på rugedag 9. Veldig svak strek, men ikke tvil om at den var der. Lykke til med ny test.
tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 føler meg så dum som gråter når så mange kjmeper videre etter flere nedturer. Beklager at jeg sutrer, ble bare såå lei
Olianna Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Hei tuppelupp! Gjorde som deg i dag jeg og.... sniktestet på dag 11 med CB digital. Der sto det "ikke gravid". :0( Ble sååå lei meg.Men samboeren min sier vi ikke må gi opp håpet. Skal jo egentlig ikke teste før onsdag.... skikkelig kjipt. Skal prøve å få opp humøret og tenke positivt. Det må du også, ikke gi opp ! Nå skal vi ut på tur i det fine været. Stor klem fra meg
tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 Hei Olianna! Huff du også :-( men godt å høre fra deg, hadde tenkt til å spør etter deg. Så fint at du prøver å holde humøret opp! jeg er desverre helt knekt nå. Ser på det fine været og vet ikke om jeg orker gå ut. må i alle fall ta på store solbriller hehe, så ingen ser de leie øynene. Skal prøve å ta meg sammen nå og krysser alt jeg har for oss. For vi hadde jo bestemt at dette skal gå bra !! Hold meg oppdatert! mange klemmer herfra
Olianna Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Hei igjen, håper du kom deg ut i sola en tur snupp! Det hjalp for meg, selv om jeg så gravide damer hvor en jeg så, og tårene presset på bak solbrillene. Skriver til deg på testdagen min på onsdag jeg. Solklem!
tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2008 Hei! jeg kom meg ikke lenger enn til solveggen jeg men satt der en halvtime. Var litt godt med sol. Vet hva du mener blir så misunnelig når jeg ser dem trille rundt. Vært hos foreldrene mine til middag. mamma var ikke positiv ang å få positivt senere når negativt senere. ingen halmstrå å hente der nei. men ellers ok å skifte stue noen timer. Takk for at du hjalp meg å få opp humøret litt :-) Prates på onsdag! Klem
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Hei tuppelupp. De testene kan noen ganger være litt skumle. Jeg smugtestet på dag sju, og den var svaaaaaaaaaaaaak. Måtte legge godviljen til liksom. Men den var der, dagen etter tok jeg en til. fortsatt veldig svak, men kanskje litt mer blåskjær i den. På RD 10 tok jeg en cb digital på kvelden, og der sto det Gravid. Samme dag altså rd 10 tok jeg en med morgenurinen, og den var også veldig svak. Vent til testdagen du
tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. mars 2008 Takk for oppmuntring Eifos. Trenger noen halmstrå å gripe fatt i. Angrer på at jeg testet, for nå har jeg jo noen kjipe dager uansett liksom. Huff krysser det jeg har for at jeg bare ikke har nok hcg til at det slår ut enda. Vil så gjerne se krysset lyse mot meg :-)
finetine Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Kjære deg:o) JA du har testet for tidlig!! Vent til dag 14, mange har ikke nok HCG før den dagen. Men vet at det er sååå vanskelig å la være å teste!!!! Jeg tester jo hver mnd selv om jeg vet at jeg egentlig må ha hjelp,men har jo alltid håp da;o)...........Etter 5 innsettinger vet jeg alt om det å vente til dag 14,det er ulidelig.......... Ikke gi opp,en venninne av meg testet ikke positivt før dag 21..Så det ER fortsatt håp;o)!!! Oppmuntringsklem
tuppelupp Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. mars 2008 Hei finetine Tusen takk for oppmuntrende ord! ved litt bedre mot i dag. Vet at mensen kan være forsinket pga medisinene men så lenge den ikke er kommet og det ikke er dag 14 enda så får jeg håpe. Føler meg fortsatt gravid hehe så krysser alt jeg har for at det skal gå bra! Godt å høre at noen av oss kanskje bare er litt trege med hcg. klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #14 Skrevet 17. mars 2008 Jeg testet svaaakt positivt på rugedag 13 med morgenurin. Ikke gi opp håpet enda :-)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Jeg testet veeeeldig svakt på rd 12, 15 dager etter uttak. Tok og en digital på samme morgenurin som slo ut positivt, hvis ikke hadde den andre testen vært vond og tyde. 2 dager etter målte jeg hcg som kun var på 39. Da kan jeg maks ha hatt hcg på 20 da jeg testet. Sitter nå med en temmelig stor kul på magen, så hold motet oppe frem til onsdag og test på nytt da! Skal krysse fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå