snaxie Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Etter å ha vente på mensen i 2uker nå og trodd at den kunne være forsinket pga hormonbehandling ved IVF, tok jeg en test i dag tidlig. Drømte i hele natt at jeg tok den med negativt resultat. Men det står tydelig GRAVID på den. Må se på den flere ganger og det har vel ikke gått riktig opp for meg. Får iallefall ikke sove nå. Og mine damer: Jeg vet at det er akupunktur som har hjulpet for oss. Mannen min fikk påvist lite energi i sædcellene ved ivf. De levde ikke lenge nok til å kunne befrukte eggene mine i glasset på sykehuset. Han hadde gått til akupunktur ca 4 ganger før jeg hadde eggløsning. Doktoren på sykehuset sa at hans sædkvalitet har nok vært grunnen til at vi har brukt så lang tid på å bli gravide. Men nå er de krabatene til darlingen i orden. Mine symptomer: (ca 4 uker): * Brystvortene ømme og klumpete og mørkere. (begynte for 1 og 1/2 uke siden) * Livmortapp ligger lavt og kjennes lukket ut, men litt vanskelig å kjenne om den faktisk er lukket. Veggene inne i kjeden er hovne. * Har hatt løs mage. * Mensmurringer og stikkninger. *Føles litt oppblåst ut. * Fryse og svettetokter. Men bare innimellom. * Litt småkvalmen spesielt når jeg har vært sulten. Men ellers er jeg i finfin form og det skal jeg fortsette å være!!!!!!!:) Deilig å kunne skrive det her inne siden jeg må holde tett til de i det virkelige livet mitt. En stund til iallefall.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 GRATULERER så utrolig mye! Dette var fantastisk. Leste akkurat innlegget ditt der du ventet på mensen - så når jeg gikk tilbake på forumet så jeg dette innlegget. Nyt svangerskapet til fulle! Masse lykke til!
74skytte Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 GRATULERER så mye! Kos deg masse fremover med den voksende spiren!
*shira* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Gratulerer:-) Jeg å fant akkurat ut at jeg er gravid:)
tuppelupp Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 gratulerer så mye! Må være en deilig følelse :-)
M m/baby i magen Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Gratulerer, elsker å lese sånne historier
snaxie Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. mars 2008 Tuuuusen takk for alle gratulasjonene!!!! Dere er så oppmerksomme og gode! Og for snille piker ordner det seg ALLTID!!!!:)
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Gratulerer så utrolig mye Håper å komme etter snart
Rosa på ball Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Leste dette her litt sent.... Men Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Selv er jeg nok ikke gravid, men mensen uteblir, sukk.... Brystene er slappere igjen og ikke så oppblåste heller... Lurer på hva legen sier, om det er helt normalt etter fryseforsøk, eller ikke... Uansett, GRATTIS TIL DEG, IALLEFALL!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå