Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Her har poden brukt å våkne i 5-6 tiden, får flaske og så sovner han igjen en times tid. Men nå når det er så lyst er ikke dette tema lenger. Tror jeg må gå til anskaffelse av en rullgardin ja.........
shimonie Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ja småtten ¨våkner når det blir lyst. har en rullegardin på det største vinduet, men har to små som det er litt vanskelig å finne rullegardn til. må improvisere litt der, så har foreløpig bare satt noen puter der så¨lenge hehe
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 jepp, her våkner alle barna tidligere!! sukk..
2 tette - med flette Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Frøkna mi våkner uansett når samboern står opp, for da skrur han på masse lys og driver og titter oppi senga hennes fordi hun er så blid og fornøyd og begynner å prate med henne.. Skjønner at han synes det er morsomt og koselig, men litt irriterende for meg, for da blir hun lyys våken.. hehe Men føler ikke jeg kan ta fra han den gleden, han ser jo ikke så mye til henne ellers på dagen.
Niem og Patrick Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Her må vi opp mellom 7 og 8 nå som det er lyst..! Men det er koselig også da..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Merker det til tross for rullegardin. Han har prøvd seg med 06:00 i det siste, men da hører ikke nmor med ørene sine gitt, hun bare stapper smokk og er kjedelig. Etter en del sutring sovner han etter en times tid, og sover litt til.. kunne godt ha stått opp syv altså, men jeg har skrekk for at det skal bli tidligere og tidligere, jeg vil lære ham fra starten at det ikke nødvendigvis er morgen selv om han ser en sprekk lys bak gardina. Om det nytter er en annen sak.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 JAAA! 8-9 har blitt til senest 7. Da vi voksne ikke har vett på å komme i seng om kvelden, jeg nattammer og junior sover minimalt om dagen så blir det litt for tidlig Han er jo ikke sulten når han våkner om morran heller Før kunne jeg ta han over i senga vår, da sov han videre etter litt innsats. Nå hjelper ingenting, blir bare sutring! Har rullgardin, men den er ikke lystett. Vurderer å spandere noen kroner på en ny
Sunshine2222 Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 JAAAA! Her er persiennen nede, men det hjelper ikke...... halv sju har det vært nå, men da har jeg flyttet henne til midten av rommet og puttet i smokken etter litt mat...godnatt en time til heldigvis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå