StorkeMammaen Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Og hvor raskt virket det?? Jeg er så uttålmodig!! Går på 500mg x 3 pr dag. -skjønner selvfølgelig at det ikke er noen vidunderkur som kan brukes alene, hvis noen skulle tenke det
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 tenker du på vekttap? Metformin er jo et preperat som skal rydde opp i kroppen din. hjelpe deg å få blodsukker under kontroll. en av sideefektene er at du går ned noen kilo til å begynne med. så begynner jobbing med slanking på vanlig måte. jeg gikk selv ned nesten 20 kg da jeg begynte på metformin. så satbiliserte vekten seg og jeg gikk ikke de opp igjenn. da var det slankin på den vanskelige måten som stod på for tur.
skatten kom i mai :) Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 har også gått på metformin.. la bare på meg eg.. ble så ufattelig kvalm av de så små spiste hele tiden for å holde det borte.. så da ble det flere kilo opp gitt... men eg fikk eggløsning av de så det er jo bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå