veg(etari)aner Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 lillemann er nå 7 mnd og jeg fikk mensen tilbake i går. Bet meg for nesten en uke siden merke i at jeg plutselig hadde veldig kort lunte og ble skikkelig sint for nesten ingenting. Jeg spiser sunt, har relativt god kvalitet på nattesøvnen og jeg trener forskriftsmessig. Ingenting som tilsier at noe skulle være galt med kroppen min og gjøre meg så utrolig lettirritert og sint. Jeg var derfor svært fortvilet over situasjonen fram til blødningen kom i går og det gikk opp for meg at det må ha vært PMS. Kjenner trykket har lettet litt, men jeg er fortsatt ikke helt meg selv. Har aldri slitt med PMS tidligere (..iallefall ikke som jeg har lagt merke til Har noen tips til medisiner av noe slag (unntatt p-piller) som kan lette litt på PMS-trykket neste gang? Kan jo ikke gå rundt å ha det sånn Nesten så jeg forstår hvordan kvinner i USA kan bli frikjent for drap begått i denne tilstanden...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Nattlysolje funket for meg. Brukte det bare en periode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå