Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hjelp! uventa tvillinger!! Vi bare smiler her men vet at det blir en laaang runde på å finne navn.Stiller med blank liste,åpen for forslag!!
maria isabell Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 elisabeth, aleksander,benjamin,christoffer,silje, elise,maria,sebastian, susanne,kathrine,elias...syntes elisabeth og elise er fine navn..kan jo slå deg på e navn og ta elise og elias...hihi...(blir nok litt likt når de attpåtill er tvillinger,må nok bruke det som mellomnan da) maria elise og aleksander elias?
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Emilie, Elisabeth og Eric :-) Flott hvis dere vil holde dere til E.... Andre forslag: Emilie, Maria og Thomas Emilie, Maria og Eric Emilie, Bendik og Martine Emilie, Elisabeth og Edvard
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Maria Elise syns jeg også var et fint forslag! :-) Den stemmer jeg på! ;-) Jeg syns Emilie, Maria og Benjamin passer fint sammen. Har ikke noe spesielt forslag til mellomnavn. Eventuelt: Emilie, Elisabeth og Eivind. Emilie, Elise og Eivind. Emilie, Elise og Emrik. Emilie, Malin og Thomas. Emilie, Malin og Morten. Emilie, Therese og Andeas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå