Gå til innhold

Er det galt å drikke cider med 0,7% alkohol når man er gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 2 flasker med eple og pærecider da jeg var innom eruropris i dag... Var det enste jeg fant som jeg syntes gikk ann.. Elsker den cideren, men så da jeg kom hjem at det er jo alkohol i den, men det er jo ikke mye... Men, har ikke turt å åpne den og drikke den... Hva hadde dere gjort??

Skrevet

Høres ikke farlig ut, men jeg har igrunnen ikke peiling. Hvor høy alkoholprosent er det i surmelk.

Skrevet

For å seie det sånn; surmelk kan gje utslag på alko-testen. Og det der er ikkje noke ein blir litt rusa på. Ta deg eit glas, det går nok bra:)

Skrevet

Selfølgelig klarer jeg meg uten, det er jo ikke d... Kommer nok ikke til å drikke d for å være på den sikre sia liksom...

Skrevet

0,7 % volumprosent er for lite til å gi alkoholoverskudd i blodet (promille), så jeg kan ikke skjønne at det skal gjøre noe.

Skrevet

Jeg hadde ikke drukket... Vi kjøpte alkoholfri øl i sverige. Da jeg kom hjem så jeg at det var 0,5% alkohol i den, så den står i kjøleskapet ennå...

Skrevet

He he, ble litt dobbelt opp med prosentene der, men regner med at du skjønte hva jeg mente,)

Skrevet

Hadde latt det være, kjipt om det viser seg å ikke være greit ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...