Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Easy Walker vognene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele sine erfaringer?

Hadde vært kjempetakknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !!

Jeg har erfaring med den "gode gamle" EW classic - den har jeg hatt i tre år - og er super duper fornøyd.

den er veldig lett og trille, slå sammen og tar liten plass i bilen.

-Også kan du skifte farge om du skulle gå lei av faregn etter en sesong.

Etter jeg kjøpte classic kom, EW sky på markedet - og den er jeg nyskjerrig på, så nå har jeg solgt min classic og bestilt en sky.

Og det kun av nyskjerrighet og fordi jeg jeg ønsker prøve noe nytt til barn nr to ...

jeg har vært kjempe fornøyd med min EW classic og er overbevist om at jeg vil bli like fornøyd med min nye sky.

Har kun erfaring fra EW uten bag ...

Men anbefaler EW på det varmeste :-)

Skrevet

Hei! Jeg har ikke erfaringer med vognene men ønsker å vite mest mulig om dem! Ser jo veldig greie ut synes jeg. Jeg er interressert i tvillingvogna, bruke som søskenvogn. Hadde vært kjempe flott å høre noen erfaringer rundt dette. Er så bra at du kan ha ungene mot deg, snakke med dem når du går!!!! Det er så mange, spesielt byvogner, som bare er vendt fra deg. Så ser vogna jo ganske liten og nett ut! Skulle gjerne sett den og prøvd den!

Skrevet

Sorry...tenkte feil jeg nå. Det er Firstwheeler jeg er interressert i ! Ligner på Bugaboo, men de har doble også!!!

Skrevet

Vi har den... både i singel og duo.. (dobbel)

Kjempefornøyd med den:

- drøm å trille

- enkel å betjene

- lett å slå sammen

- liten sammenlagt

- veier lite

- helt flat liggestilling

- stødig og god på alle fører

- gode oppbevaringslommer og handlekurv

Skrevet

Eg har EW classic. Har hatt den i ca 1 år.

Kjøpte den etter at SKY var komt på markedet, men valgte likevel classic modellen. Fordi dette var den smalaste vogna eg kunne finne (og eg undersøkte mange!). Det er er også den lettaste vogna (7kg). Like lett som mange triller. Men i motsetning til triller har den store gode hjul som er perfekt til høge fortauskanter eller i skogen. God å trille. Den triller av seg sjølv. Har både svingbart og fast hjul. Eg har prøvd begge deler og foretrakk det faste pga vogna er så lett at det ikkje er noko problem å svinge med fast hjul.

Det som er minus med den er at korga under er lita. Vogna ser litt åpen ut på kalde og sure vinterdager, men hvis du har ein god pose skal det egentlig ikkje ha noko å sei. Nokre vil også sei at det er negativt at det ikkje er full liggestilling. Eg syns ikkje det gjer noko. Dattera mi søv middag i den kvar helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...