Gå til innhold

Noen som er kjent i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om og bli med sambo til Haugesund, han skal jobbe hver dag (tirsdag til fredag) og vi må jo selvsagt ha med sønnen vår på 4 mnd.. Hva kan vi gjøre på dagene? Noen som har noe forslag? Please?

Er redd det kanskje kan bli lange dager om det ikke er noe vi kan gjøre..

Skrevet

Er ikke så mye anna en shopping da.. ikke som jeg kommer på i hvertfall ..

Skrevet

kan noen legge ut på skravle for meg da jeg gjerne vil være anonym..

Skrevet

Hva med svømmehall, med varmt vann? akvarium? museum? parker? what ever, noe jeg kan gjøre som jeg kan ha med minsten på.. Er det bra shopping?

Skrevet

Jeg er fra Haugesund ;) Er vel ikke den mest spennende byen da sånn sett. Shopping (Oasen storsenter, Amanda senteret, markedet, og gågata i sentrum) Har mange fine turområder :) Babykino ;) Tja, det jeg kommer på til nå iallefall :)

Skrevet

Tusen takk, tror jeg satser på og bli med, er jo deilig og reise bort en tur også.

Skrevet

Er det bare for en uke eller for en lengre periode? Skal dere ha med bil eller vil du bli avhengig av buss for å komme deg rundt?

Skrevet

Det er fra tirsdag til fredag, vi har vel en leiebil, men den kommer vel sambo til og bruke.. kan kanskje låne den en dag el to..

Skrevet

Da hadde jeg absolutt blitt med :) Hvis du har tilgang på bil så er det bading på Tysværtunet (Aksdal) 15 min kjøring fra Haugesund. Der er et lite varmt basseng. http://www.tysvertunet.kulturhus.no/5052/

Vi har museum her også, men der er jeg litt usikker på åpningstidene. Turistinformasjonen har nok sikkert litt info om det?!? Håper du får en fin tur hit da!!

Skrevet

Takk skal du ha :-) Er det enkelt og ta buss? Eller må jeg kjøre, er jo ikke kjent og kan kanskje være vanskelig og finne frem med bil..

Skrevet

Er tysværtunet langt unna kårstø?

Skrevet

vi skal bo på hotell i haugesund.. radisson eller rica

sambo skal jobbe på kårstø

Skrevet

Hvis han skal jobbe der vil han kjøre forbi Aksdal hver dag. Badinga ligger rett bak Aksdal senteret som ligger like ved rundkjøringen i Aksdal.

Dere kommer sikkert med fly? Da vil dere kjøre forbi Oasen storsenter som ligger rett etter karmsund bro. Amanda senteret vil han også kjøre forbi når han skal på jobb. Det ligger på raglamyr, ca 5 min kjøring fra Haugesund sentrum. Hvis dere skal ha litt tid sammen, så er det veldig koselig å gå ut og spise på kaien her.

Skrevet

Tysværtunet er et stykke unna kårstø ja. 15-20 min med bil sånn ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...