Gå til innhold

hvordan kan jeg gi maltekstrakt til en på 2mnder som kun fårmm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes ikke du skal stresse så mye med å få han til å bæsje. Så lenge han får mm kan det gå opp til 14 dager. At det ser ut som han jobber mye trenger ikke bety at han trenger å bæsje, det er også en del av den "vanlige oppførselen" for å si det sånn. Jeg ville massert magen hans og avventet noen dager til..

heisann, gutten min strevde også veldig, vi ga han maltekstrakt på teskje, altså uten og blande det i noe som helst. Det var helt greit ifølge helsesøster. Det funka bra på gutten min. gi en halv teskje og vent noen timer, deretter kan du gi en halv teskje til.. Lykke til. Noen babyer kan sikkert gå i 14 dager uten og bæsje, men gutten min kunne ikke det, han gråt og strevde skikkelig. Ingen skal komme og fortelle at det var normalt for han, for det var det slett ikke!

Enig med en over her;

Så lenge du bare gir morsmelk burde det ikke være nødvendig med malt. Det skal i teorien ikke være mulig med forstoppelse da. Det er veldig forskjellige fra barn til barn hvor lang tid det går mellom hver gang de tømmer seg. Tror ikke jeg ville gitt malt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...