Gå til innhold

i går prøvde vi å ha sex etter fødselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 6 uker siden fødselen og i går prøvde vi! men det var ikke noe godt! det var sinnsykt trangt, og det var akkurat som noe som stoppet "den". og det gjorde vondt.. jeg vet jeg sydde oppi sjeden, men tror alle stingene er ute, det strammer ikke på samme måte som før når jeg nyser osv.. men dette med sexen.. er det bare å prøve litt hver dag? så tøyer det seg ut etterhvert..? håper på mange svar her, vil så gjerne ha sex igjen!

takk:)

Skrevet

Ble ikke sydd jeg da, men synes ikke det var særlig behagelig de første gangene. Var vel ca etter 6mnd det begynnte å bli det samme som før! Så det ordner seg nok skal du se :)

Skrevet

Her var det heller ikke så utrolig deilig de første gangene.. begynte 2 uker etter fødsel vi da:-P Sydde ikke eller noe så.

Var igrunn det at det var så tørt, og lite følelse der nede! Men sånn etterhvert (tok ikke lang tid) så ble det HELT som før:-)

Kan være lurt å bruke litt glidemiddel den første tiden! Siden man er mye tørrere i starten + når man ammer:-)

Skrevet

Jeg ble sydd ca 6-7 sting. Var litt stramt og ubehagelig i starten, hadde sex hver dag fra to uker etter fødselen, ble mye bedre for hver dag....

Skrevet

Begynte vel 2 uker e fødsel, har ikke hatt sex så mange ganger, 1 kondom igjen så da blir det vel 9 ganger...hehe..men først nå, minsten er 2 mnd, er det AKKURAT som før. (ikke sydd)

Skrevet

Hvordan har dere orket å ha sex hver dag så kort tid etter fødselen??

Skrevet

Hehe, uansett hvor sliten jeg er osv. går det aldri utover sexlysten her i gården...

Hadde kolikkbarn i 3 mnd, men sex, ja det skulle vi ha:-P

Skrevet

hmmm det forstår ikke jeg heller...

her blir det 3-4 ganger i uka... vi har rett og slett ikke ttid og overskudd... før hadde vi hver dag---

Skrevet

HI her! tusen takk for mange svar! men et lite spm til... er det sånn at hvis vi prøver litt hver dag så blir jeg litt mer "utvidet"? jeg har hatt et par lyse dråper med blod i dag, men veeeldig lite! er ferdig med renselsen for 1-2 uker siden.. kan det være etter vi prøvde i går?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...