Gå til innhold

Noen som bruker Cerazette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt på dere av de? Mye? Noen andre bivirkninger dere har av de? Er det noen minipiller vi ikke legger på oss av?

Eller har dere ikke lagt på dere i det heletatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i ca. 3 mnd. Brukte conludag før det. Jeg har gått ned 7 kg ekstra etter fødsel. Er nå ca. 170 cm og veier 53 kg.

Skrevet

jeg har brukt cerazette i ca 1 mnd nå,ikke lagt på meg noe eller andre bivirkninger...veldig fornøyd,hatt spiral tidligere og trionetta,ikke påvirka av de heller,eneste som er kjipt med cerazette er at jeg trodde man mista mensen og var derfor jeg begynte men nope,ikke her i gården nei,men kanskje noe mindre varighet,5 dager ca istedet for 7-8...

Skrevet

Gått på de et drøyt halvår, veldig fornøyd jeg, mye mindre bivirkninger enn vanlige p-piller. Ingen blødninger overhodet, ingen vektoppgang, ingen hodepine eller andre ting som jeg gjerne sliter med på andre piller..

Eneste må være litt nedsatt sex-lyst, men er ikke sikker på om det er pilla sin skyld, kan like gjerne være at jeg fremdeles ammer og er litt sliten/trøtt.

Skrevet

Går også på cerazette. Brukt de ca 2mnd. Merker ingen bivirkninger:)

Skrevet

jeg gikk på cerazette, mista mensen, og vips så var jeg gravid. anbefaler de ikke

Skrevet

Jeg gikk på dem i ca halvt år. Mista mensen, hadde konstant vondt (lik mens smerter), var gretten, og hissig. Slutta ved nyttår og er helt kvitt symptomene (eller det vil si, mensen er fremdeles ikke tilbake.) Har også endelig klart å gå ned de siste kiloene etter svangerskapet.

Skrevet

jeg har brukt cerazette i 8 mnd snart.

vurderer heller spiral enn pillene. det er veldig viktig og ta de nesten til samme tidspunkt hver dag ellers kan du begynne med småblødninger innimellom.

ikke fått tilbake mensen enda så den biten er jo grei. hehe..

men humørsvingninger dilux hele tiden! har ikke lagt på meg noe av de, heller gått ned endel, men det kan være fordi jeg ammer..

Skrevet

Jeg gikk opp når jeg begynte på cerazette. Noe som var greit for meg siden jeg var for tynn i utgangspunktet..

Ellers blødde jeg HELE tiden, gikk på dem i 7 uker.. Hadde magekramper, konstant hodepine, og ingen sexlyst.

Men så fikk jo jeg beskjed om at jeg hadde kraftige reaksjoner på dem til slutt da, så måtte jo kutte dem ut likevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...